کد خبر: ۱۶۴۴۱۰
۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱

بورس کالا امروز میزبان عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن است
مدیر عملیات :

بورس کالا امروز میزبان عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن است

طبق اعلام مدیر عملیات بورس کالا، امروز ۵۰ هزار تن سنگ آهن مجتمع فلات مرکزی توسط ایمیدرو در تالار حراج باز عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، عباس یعقوبی با اشاره به راه اندازی تالار حراج باز در بورس کالا گفت: از ساعت ۱۴:۳۰امروز، تالار مبادله کالاهایی که به زمان رقابت بیش تر نیاز دارد، راه اندازی و ۵۰ هزار تن سنگ آهن مجتمع فلات مرکزی توسط ایمیدرو به قیمت هر کیلوگرم 1300 تومان عرضه خواهد شد.

وی افزود: در بخشی از معاملات کالاها با توجه به ماهیت آن ها خریداران نیاز به زمان بیش تری جهت تصمیم گیری و رقابت دارند. در ابتدا این تالار برای معاملات یکجا در نظر گرفته شده که در ادامه سایر کالاها و محصولات هم اضافه خواهند شد.

یعقوبی ادامه داد: زمان های سبز (پیش گشایش)، زرد (مظنه یابی) و آبی (زمان های توقف) در تالار حراج باز مانند سایر تالارها انجام می شود اما زمان قرمز (رقابت) این تالار متفاوت از سایر تالاهار است. در زمان قرمز حراج که یک دقیقه است، اگر سفارش خریدی با قیمت بالاتر از سفارش های موجود ثبت شود، مجدد زمان قرمز یک دقیقه تمدید می شود و این فرآیند ادامه پیدا می کند تا زمانی که سفارش قیمت بالاتری در یک دقیقه پایانی ثبت نشود و به این ترتیب بالاترین قیمت باقی مانده در سیستم به عنوان خریدار شناخته می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ