کد خبر: ۱۶۴۴۱۲
۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱

سایپا برای تبدیل ساندرو و استپ وی اتوماتیک ۴ پیشنهاد به خریداران داد

سایپا برای تبدیل ساندرو و استپ وی اتوماتیک ۴ پیشنهاد به خریداران داد

سایپا ۴ طرح پیشنهادی برای تبدیل دو محصول رنو و شامل ساندرو و استپ وی اتوماتیک را به خریداران اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایپا با عذرخواهی از مشتریان به دلیل تاخیر در عمل به تعهدات به دلیل تحریم‌ها و با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو پارس خودرو اعلام کرد: خریداران خودروهای "ساندرو و استپ وی اتوماتیک"می توانند از طرح های پیشنهادی جدید برای تبدیل محصولات رنو استفاده کنند.

براین اساس در طرح شماره یک مشتریان می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و یک دستگاه کوییکR به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

در طرح شماره دو می توانند یک دستگاه کوییکR به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

در طرح شماره ۳، دو دستگاه کوییکR به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ و در طرح شماره ۴ هم می توانند ۳ دستگاه حودروی کوییکR به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

مشتریان محصولات رنو با گیربکس دنده ای نیز می توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییکR رایگان بهره مند شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ