کد خبر: ۱۶۴۴۳۰
۱۱:۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱

منتظر EPS سال جاری و آینده شرکت ها باشید / زمان احتمالی بعد از ۳ سال حذف
بورس پرس خبر می دهد:

منتظر EPS سال جاری و آینده شرکت ها باشید / زمان احتمالی بعد از ۳ سال حذف

انتشار EPS شرکت های بورسی و فرابورسی بعد از سه سال حذف بزودی نهایی و همه ناشران مکلف به اعلام این متغیر مهم برای سال جاری و آینده خواهند شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی حسن قالیباف اصل 23 دی و قبل از اقدام به استعفا با اعلام خبری خوش به فعالان ، انتشار مجدد EPS شرکت های بورسی و فرابورسی از اواخر بهمن یا اسفند را وعده داده بود که از قرار معلوم این تصمیم به زودی نهایی و عملی خواهد شد.

براساس این گزارش، پیگیری های بورس پرس از سازمان بورس حکایت از آن دارد این رویه که از سه سال پیش و در زمان ریاست شاپور محمدی از اطلاعات مندرج شرکت ها حذف و با انتقادات عدیده کارشناسان ، بی اعتنایی و بی توجهی همراه شده بود در زمره تکالیف همه ناشران خواهد بود .

در این میان قرار است با تصویب هیات مدیره سازمان بورس در آینده ایی نزدیک ، همه شرکت های بورسی و فرابورسی باید اقدام به انتشار EPS سال جاری کنند و حتی برخی شرکت های بزرگ هم این متغیر را اعلام کرده اند.

همچنین همه شرکت ها باید تا 20 بهمن باید EPS حسابرسی شده را منتشر و طبق روال قبلی از اسفند هم اقدام به اعلام EPS سال مالی آینده کنند.

به این ترتیب ، باید منتظر مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و ابلاغ این تصمیم مهم و موثر بر بازار سرمایه بود که به احتمال زیاد در این هفته ، نهایی و اعلام و جزییات آن منتشر خواهد شد . 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ