کد خبر: ۱۶۴۵۰۱
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

بودجه ۱۴۰۰ با تعامل دولت و مجلس تصویب می شود/ پرهیز از افزایش هزینه ها
معاون اول رئیس‌جمهور:

بودجه ۱۴۰۰ با تعامل دولت و مجلس تصویب می شود/ پرهیز از افزایش هزینه ها

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه روند تصویب لایحه بودجه در مجلس نباید همراه با منابع غیرواقعی باشد، گفت: بودجه ۱۴۰۰ با تعامل دولت و مجلس و پیشگیری از افزایش هزینه ها تصویب می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان درباره بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس گفت:  بودجه ۱۴۰۰ با تعامل دولت و مجلس تصویب می شود اما باید طبق نظر مجلس از ایجاد منابع غیرواقعی که باعث بزرگتر شدن بودجه و افزایش هزینه‌ها می شود، پیشگیری کرد.

وی افزود: بودجه سال آینده باید به نفع طبقات ضعیف جامعه تنظیم شود. موضوعاتی از قبیل تورمی نبودن بودجه، واقعی شدن منابع، اصلاح هزینه ها، رسیدگی به طبقات ضعیف جامعه و از بین بردن فساد و رانت، دغدغه های مشترک مجلس و دولت است و اختلاف نظری در این رابطه وجود ندارد. امیدواریم  بودجه خوبی تصویب شود تا بطور کامل رعایت حال مردم درنظر گرفته شود.

جهانگیری ادامه داد: روند تصویب لایحه بودجه در مجلس نباید همراه با منابعی غیرواقعی باشد لذا نباید کاری کنیم کسری بودجه دولت بیشتر شود. در این صورت، هزینه ها مطالبه می شوند و باعث ایجاد ذهنیت عدم تمایل اجرای دولت و کاهش رضایت مردم خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ