کد خبر: ۱۶۴۵۰۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳

آغاز بازارگردانی سهام سه شرکت فرابورسی دیگر از فردا، سه شنبه و چهارشنبه
با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی انجام می شود:

آغاز بازارگردانی سهام سه شرکت فرابورسی دیگر از فردا، سه شنبه و چهارشنبه

عملیات بازارگردانی سه شرکت فرابورسی با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی، حداقل سفارش انباشته و معاملات روزانه از فردا، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صادق غزنوی مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی خلیج فارس مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت شهداب ناب خراسان در نماد "غشهداب" قابل معامله در بازار اول فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از دوشنبه ۱۳ بهمن آغاز می‌شود.

همچنین پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی مهرگان مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت آینده سازان بهشت پارس در نماد "آینده" مندرج در تابلو زرد بازار پایه، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از چهارشنبه ۱۵ بهمن آغاز می‌شود.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گروه دی مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت بیمه دی در نماد "ودی" قابل معامله در بازار اول فرابورس، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از سه شنبه ۱۴ بهمن آغاز می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ