کد خبر: ۱۶۴۶۵۹
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

آغاز بارش برف و باران ۴ روزه و کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دما در اغلب مناطق
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

آغاز بارش برف و باران ۴ روزه و کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دما در اغلب مناطق

کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش برف و باران طی ۴ روز آینده و کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دما در اغلب مناطق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،کبری رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی به ایرنا گفت: فردا جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت در اغلب نقاط داریم اما از اواخر وقت،ورود سامانه بارشی جدید موجب بارندگی و کاهش نسبی دما در غرب و شمال غرب خواهد شد و روز جمعه بارش‌ها استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی را نیز در بر می گیرد.

وی افزود: شنبه و یکشنبه بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت و غرب و سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد و روز دوشنبه فعالیت این سامانه به شرق سواحل دریای خزر محدود می شود و به تدریج متوقف می شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: در این مدت، بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف و در غرب و جنوب غرب همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

رفیعی گفت: از آنجایی که این سامانه بارشی با جریانات جنوبی گرم همراه است در دامنه رشته کوه البرز سبب ذوب برف و افزایش حجم روان آب در مناطق کوهپایه‌ای خواهد شد.

وی افزود: دمای هوا از روز جمعه در شمال غرب و غرب و روز شنبه در سواحل دریای خزر بین ۶ تا ۱۰ درجه و روز یکشنبه در شرق، جنوب و مرکز بین ۶ تا ۸ درجه کاهش می یابد. آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر با افزایش ابر پیش بینی می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ