کد خبر: ۱۶۴۶۶۹
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷

شروع ثبت نام همزمان ۱۵ محصول ساپیا در قالب دو طرح از فردا
برای اولین بار انجام می شود :

شروع ثبت نام همزمان ۱۵ محصول ساپیا در قالب دو طرح از فردا

سایپا از فردا برای اولین بار ، فرایند ثبت نام همزمان ۱۵ محصول را در قالب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله شروع می کند که در سه کاری انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: برای اولین بار ، دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات به صورت همزمان اجرا و قرار است ۶ محصول به صورت فروش فوق العاده و ۹ محصول دیگر به صورت پیش فروش یکساله عرضه شود. زمان شروع ثبت نام شبانه روزی این دو طرح ، ساعت ۱۴ فردا شنبه برای سه روز بوده و از طریق سایت saipa.iranecar.com امکان پذیر است .

وی ادامه داد:  مشتریان می توانند در هر یک از این دو طرح یا هر دو با هم ثبت نام کنند . در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین فروش فوق العاده و سپس سایر ثبت نام کنندگان مشخص خواهند شد .

به گفته کاظمی در طرح فروش فوق العاده، محصولات سایپا۱۵۱، تیبا صندوق دار و تیبا دو، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک.آر و در پیش فروش با موعد  حداکثر یکساله محصولات شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا دو، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر و با اعمال محدودیت های قبلی عرضه خواهند شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ