کد خبر: ۱۶۴۷۲۷
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸

مجمع فوق العاده
با تفویض اختیار به هیات مدیره در سه مرحله :

مجمع فوق العاده "سیستم" با افزایش سرمایه ۲۰۲ درصدی موافقت کرد

مجمع فوق العاده امروز همکاران سیستم با تصویب افزایش سرمایه ۲۰۲ درصدی و تفویض اختیار به هیات مدیره در سه مرحله موافقت کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، مجمع عمومی فوق العاده شرکت همکاران سیستم پیش از ظهر امروز به صورت آنلاین برگزار شد تا در مورد افزایش سرمایه 202 درصدی از محل سود انباشته تصمیم گیری شود .

براساس این گزارش در این مجمع ، سهامداران پس از استماع نحوه و دلایل سرمایه گذاری توسط مدیران با افزایش سرمایه موافقت و به هیات مدیره تفویض کردند تا سرمایه "سیستم" طی سه مرحله از 126 به 381 میلیارد تومان افزایش یابد. 

شرکت در نظر دارد از محل این افزایش سرمایه، زیرساخت های ارایه خدمات ابری را از طریق خرید تجهیزات، توسعه دیتاسنتر در شرکت ابرآمد و همچنین خرید ساختمان تقویت کرده و علاوه بر آن شبکه نمایندگان را توسعه دهد.

به این ترتیب ، مقرر شد در مرحله اول آن 44 میلیارد تومان به سرمایه اضافه شود .

در این رابطه ، فرید فولادی مدیر عامل شرکت اعلام کرد: رایانش ابری ، آینده فناوری اطلاعات است و هم اکنون بازار بسیار مطلوبی برای این حوزه از خدمات در ایران و جهان وجود دارد و این تقاضا رو به افزایش نیز هست.

وی همچنین با اشاره به روش درآمدزایی این خدمات که به صورت حق اشتراکی است ، توضیح داد :با سرمایه گذاری اولیه، درآمد پایداری ایجاد می شود که حاشیه سود آن در طول زمان افزایش خواهد یافت .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ