کد خبر: ۱۶۴۷۳۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

مقدمات انتقال سهام ذوب آهن از فرابورس به بورس فراهم شد
مدیرعامل شرکت :

مقدمات انتقال سهام ذوب آهن از فرابورس به بورس فراهم شد

مدیرعامل ذوب آهن ضمن امیدواری به حل مشکلات شرکت های فولادی از فراهم شدن مقدمات انتقال سهام "ذوب" از فرابورس به بورس خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور یزدی زاده در نشست مدیران فولادی با رییس سازمان بورس گفت: با حضور وجیه اله جعفری در ایمیدرو و اردشیر سعد محمدی در وزارت صنعت، امید می رود مشکلات صنعت فولاد بزودی مرتفع شود.

وی افزود: ذوب آهن در تامین مواد اولیه همواره مشکل داشته درحالی که ۱۰ درصد تولید فولاد را به خود اختصاص داده است.در تلاش هستیم این مشکلات بزودی رفع شود . شرایط سهام شرکت در بورس نیز بهبود خواهد یافت. به طوری که با انجام اقدامات لازم درخواست انتقال سهم از فرابورس به بورس ارائه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ساز و کار بورس کالا برای شرکت های فولادی از جمله ذوب آهن طی سال های گذشته سودآوری را تضمین کرده و از این رو باید بورس کالا طبق رسالت واقعی فعالیت کند که در این راه تعامل وزارتخانه ها نیاز است. فضای کسب و کارها باید سالم، شفاف و کارا باشد و تولیدکنندگان فولادی باید امکان استفاده از ابزارهای مالی را داشته باشند که این ظرفیت در بورس کالا وجود دارد.

یزدی زاده عنوان کرد: ذوب آهن تلاش می کند تا تمامی کالاهای تولیدی را در بورس کالا عرضه کند تا از شرایط رقابتی و شفافیت بورس کالا بهره مند شود.
به منظور کمک به صنعت فولاد، سهامداران و جلوگیری از دخالت در روند بازار، تعامل میان بخش های مختلف نیاز است و باید فعالان این بخش تصمیم های لازم را برای بهبود اوضاع اتخاذ کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ