کد خبر: ۱۶۴۸۷۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲

حمایت وزیر کشاورزی از پروژه

حمایت وزیر کشاورزی از پروژه "غزر" برای رفع موانع تولید

وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از کارخانجات گروه زر باتوجه به مشکلات سرمایه گذار بخش خصوصی و اجرای پروژه زرکام از حمایت برای رفع چالش های این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کاظم خاوازی در سفر به استان البرز و بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به اینکه پروژه عظیم کانفکشنری زرکام با مشکلاتی در بخش سرمایه گذاری مواجه شده، گفت: در تلاشیم با همکاری استانداری البرز، مسئولان کشوری و سران سه قوه هر چه سریع تر مشکلات را حل کنیم. با رفع مشکلات این پروژه عظیم و طرح توسعه، چند هزار شغل دیگر ایجاد می شود و شاهد بکارگیری آخرین فناوری دنیا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اجرای این پروژه به خوبی طراحی و تأمین شده، افزود: گروه مهندسی مستقر در این پالایشگاه متشکل از جوانان بومی و نخبه هستند.پروژه توسعه این کارخانه تولیدی یکی از برترین‌های منطقه است که در حوزه پالایشگاهی غلات به ثمر رسیده و  یکی از نکات مهم ظرفیت عظیمی است که برای نگهداری از غلات در این پالایشگاه وجود دارد.

خاوازی با اشاره به اینکه فاز سوم این طرح در حال اجرا است و بازرسی بصورت مداوم انجام می‌شود، ادامه داد: در این میان مشکلاتی نیز برای سرمایه گذار بخش خصوصی و اجرای طرح ایجاد شده که پیگیری برای رفع این مشکلات را به عهده خواهم گرفت.

بنابراین گزارش، طبق پیش بینی مدیران گروه صنعتی زر در صورت تکمیل پروژه زرکام در زمان مقرر ، صادرات یک میلیارد دلاری محصولات این کارخانه عظیم تا آذرماه محقق و اشتغال پایدار برای ۵٠٠٠ نفر ایجاد می شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ