کد خبر: ۱۶۵۰۴۸
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

فولاد مبارکه رتبه ۴ شاخص فروش صد شرکت برتر را دریافت کرد
از سوی سازمان مدیریت صنعتی:

فولاد مبارکه رتبه ۴ شاخص فروش صد شرکت برتر را دریافت کرد

فولاد مبارکه به عنوان شرکت پیشرو انتخاب و رتبه ۴ در شاخص فروش صد شرکت برتر را از سوی سازمان مدیریت صنعتی دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامحسن تقی نتاج رییس هیات مدیره فولاد مبارکه پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر همایش 100 شرکت برتر با بیان اینکه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ پیشران توسعه اقتصادی هستند ، گفت: هرساله در قالب طرح IMI-100 شرکت های برتر در اقتصاد مورد ارزیابی قرار گرفته و در یک مسابقه عمومی، توانمندی ها را مورد محک قرار می‌دهند.

وی افزود: در این مسابقه که در سطح ملی برگزار می‌شود تمامی شرکت‌ها علاقه مند هستند تا رتبه های بالا را بدست آورند. فولاد مبارکه نیز به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در تلاش است تا هرساله رتبه های بالاتری را احراز کند و طی چند سال اخیر موفق شده در رتبه های نخست رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر قرار گیرد. با توجه به تلاش مدیریت و کارکنان در مجموعه فولاد مبارکه این دستاوردها هرساله با رشد قابل توجهی تکرار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سال جاری نیز در رتبه بندی صورت گرفته توسط مرجع مستقل در قالب 500 شرکت که اکنون با توجه به افزایش شرکت ها، مجموعه فولاد مبارکه توانسته به عنوان شرکت پیشرو به عنوان های رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبه دوم از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبه دوم از لحاظ بیشترین سودآوری و رتبه چهارم از نظر شاخص فروش دست پیدا کند. فولاد مبارکه در سایر شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر در تلاش است تا رتبه‌های بهتری را کسب کند.

تقی نتاج عنوان کرد: فروش داخلی فولاد مبارکه در سال ۹۸ به میزان ۶.۱ میلیون تن و صادرات صورت گرفته به مقدار ۱.۴ میلیون تن بوده است. فروش داخلی در ۱۰ ماهه به میزان ۵.۴ میلیون تن بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵.۱ میلیون تن، ۵ درصد رشد داشته است. البته فولاد مبارکه با رویکرد تامین حداکثری بازار داخل، صادرات را ۲۲ درصد کاهش داده تا مصرف کنندگان داخلی محصولات با مشکل مواجه نباشند.

فولادهرمزگان در جمع بزرگان

همچنین براساس ارزیابی بیست و سومین دوره جایزه صد شرکت برتر و در سال جهش تولید،  شرکت فولاد هرمزگان در بین ۶ شرکت برتر قرار گرفت .

در این همایش شرکت فولاد هرمزگان در گروه فلزات اساسی پس از شرکت های فولاد مبارکه، ملی مس، فولاد خوزستان ، ذوب آهن و گسترش صنایع معدنی کاوه پارس توانست در رتبه ششم و از نظر درآمد و رشد در بین بزرگان گروه فلزات اساسی قرار گیرد . فولاد هرمزگان در این ارزیابی از منظر درآمد و فروش نیز رتبه ٤٥ را در بین ٥٠٠ شرکت برتر کسب کرد .

افتخاری دیگر از فولاد سنگان

طبق ارزیابی بیست و سومین دوره جایزه صدشرکت برتر، شرکت فولاد سنگان موفق به کسب عنوان‌  نخست در بهره وری کل عوامل در گروه اکتشافات، استخراج و خدمات جانبی بین صد شرکت بزرگ شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ