کد خبر: ۱۶۵۰۶۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸

رضایت معاون وزیر صنعت از عملکرد فولاد مبارکه در تولید ورق و عرضه در بورس

رضایت معاون وزیر صنعت از عملکرد فولاد مبارکه در تولید ورق و عرضه در بورس

معاون وزیر صنعت با ابراز رضایت از عملکرد فولاد مبارکه در تولید ورق گفت: این شرکت عرضه بسیار مناسبی در بورس کالا نسبت به دیگر شرکت‌های نوردکار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو گفت: فولاد مبارکه در ابتدا تامین نیاز داخل را در دستور کار دهد و بعد به مقوله صادرات بپردازد.

وی افزود: توصیه می شود فولاد مبارکه به بحث بهره وری توجه داشته باشد که خوشبختانه بسیار خوب در این زمینه عمل می‌کند. این شرکت با در دستور کار قرار دادن استفاده حداکثری از خطوط تولید، طرح‌های توسعه ای را نیز دنبال می‌کند. این شرکت در زمینه تولید ورق بی نظیر است و جزو مجتمع های بی نظیر غرب آسیا محسوب می شود که در جهان در خصوص دانش فنی و طراحی مورد توجه است.

این مقام مسئول در خصوص عملکرد فولادمبارکه عنوان کرد: "فولاد" به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو شناخته و عرضه بسیار مناسبی در بورس نسبت به دیگر شرکت‌های نوردکار دارد.

صادقی نیارکی درباره هجمه های وارده به این شرکت گفت: مسائل و چالش‌هایی برای فولاد مبارکه رخ داده که امید می رود حل و فصل شود. وزارت صنعت توقع دارد فولادمبارکه همچنان مسیر توسعه ای را دنبال کند و بهره وری، عرضه محصول و تنظیم بازار داخل را بیشتر در دستور کار قرار دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ