کد خبر: ۱۶۵۱۱۵
۰:۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

جریمه سنگین شرکت بورسی به دلیل عدم اجرای مصوبه بیت‌استریم
وزیر ارتباطات خبر داد:

جریمه سنگین شرکت بورسی به دلیل عدم اجرای مصوبه بیت‌استریم

وزیر ارتباطات با متوقف شدن مصوبه بیت‌استریم توسط شرکت بورسی مخابرات گفت: رگولاتوری در حال تنظیم مصوبه‌ای است که به جریمه سنگین این شرکت منجر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم سومین رویداد هفته دیجیتال درباره مصوبه بیت‌استریم و وضعیت فعلی به خبرنگاران گفت: مخابرات عملا اجرای این مصوبه را متوقف کرده و رگولاتوری در حال پیگیری این ماجرا است تا با تنظیم مصوبه‌ و تصویب آن در کمیسیون تنظیم مقررات بابت عدم اجرا، جرائمی برای مخابرات در نظر گرفته شود.

وی درخصوص ارسال نامه ساترا به این وزارتخانه عنوان کرد: هنوز این نامه را ندیده اما در این زمینه، لازم به ورود ساترا نیست چراکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد. درحالی سایتی از سمت ساترا برای ثبت شکایت کاربران در مورد ترافیک اینترنت راه اندازی شده که ساترا سازمان قانونی برای این کار نیست.

آذری جهرمی درباره اینکه کاهش ۲۵ درصدی پهنای باند از سمت زیرساخت می‌تواند به کاهش تعرفه بسته‌های اینترنت کاربران فضای مجازی منجر شود، تصریح کرد: این مسئله سال دیگر مشخص می‌شود.

بنابراین گزارش، مصوبه بیت استریم درخصوص اشتراک منابع شرکت‌‍‌های مخابراتی با یکدیگر و بهره مندی از خدمات تصویب شده است. همچنین مدتی قبل ساترا (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات فراگیر صوت و تصویر در فضای مجازی) نامه‌ای به مضمون رسیدگی به تخلف برخی اپراتورها برای محاسبه ‌ترافیک اینترنت با تعرفه بین‌الملل به وزارت ارتباطات ارسال و بصورت رسمی ‌توقف تضییع حقوق کاربران را مطالبه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ