کد خبر: ۱۶۵۲۴۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳

هیات مدیره
بعد از افزایش سرمایه ۳۵ درصدی از سود انباشته :

هیات مدیره "سیستم" با افزایش سرمایه جدید از تجدید ارزیابی موافقت کرد

شرکت همکاران سیستم که به تازگی اقدام به تصویب افزایش سرمایه ۳۵ درصدی از سود انباشته کرده از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت همکاران سیستم  اقدام به تصویب افزایش سرمایه 35 درصدی از محل سود انباشته کرده و انجام افزایش سرمایه 167 درصدی از همین محل را در اختیار هیات مدیره قرار داده که با گذشت کمتر از یک ماه از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرفصل زمین در دارایی های ثابت خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز یکشنبه شد.

براین اساس، "سیستم" اعلام کرد: با استناد به قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و بخشنامه سوم تیر سال 98 سازمان مالیاتی و تصویب نامه 22 دی سال 98 هیات وزیران، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرفصل زمین در دارایی های ثابت به تصویب هیات مدیره شرکت رسید .

جزییات افزایش سرمایه از جمله رقم و درصد آن پس از اتمام ارزیابی دارایی های اشاره شده توسط هیات کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارش های توجیهی افزایش سرمایه متعاقباً منعکس خواهد شد. این افزایش سرمایه پس از به ثبت رسیدن افزایش سرمایه قبلی، اظهار نظر بازرس قانونی، موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده صاحبان سهام انجام می پذیرد.   

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ