کد خبر: ۱۶۵۳۱۲
۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۴

خدمات جدید و مشترک بانک ملت و همراه اول / رونمایی از سامانه سامیار

خدمات جدید و مشترک بانک ملت و همراه اول / رونمایی از سامانه سامیار

بانک ملت با اعلام رونمایی از سامانه اعتبار در معاملات و موسوم به سامیار از دستور کار مشترک با شرکت همراه اول و با هدف ارائه خدمات جدید خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سامانه سامیار (اعتبار در معاملات) به عنوان کار مشترک بانک ملت و هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره، رونمایی شد.

محمد بیگدلی مدیرعامل "وبملت" این سامانه را نخستین گام در تامین مالی زنجیره تامین صنایع اعلام کرد و گفت: پوشش معاملات و کاهش واسطه‌گری، پیاده‌سازی نظام بهره‌وری در اقتصاد از جمله مزایای این اقدام است که همه دست‌اندرکاران بخش صف و اجرا باید همکاری لازم را در زمینه معرفی و فروش خدمات این سامانه به عنوان محصول جدید بانک داشته باشند.

بر اساس این گزارش، سامانه اعتبار در معاملات که به اختصار سامیار نامیده می‌شود با هدف تامین مالی زنجیره‌های کسب و کاری، تسهیل ارتباط بین خریداران و فروشندگان، افزایش بهره‌وری تامین مالی در زنجیره‌های تامین، کاهش مخاطره تامین مالی کسب و کارها و در نهایت حمایت از جهش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرایی شده است. افزایش نرخ موثر تسهیلات، کاهش هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول، افزایش فروش خدمات تامین مالی، مدیریت تعهدات و چک‌ها، استفاده راحت از انواع ابزارهای مالی و هوشمندسازی مصارف، کاهش هزینه‌های تامین مالی و تسهیل تجارت کسب و کارها از جمله مزایای راه‌اندازی این سامانه است.

خدمات جدید در دستور کار مشترک بانک ملت و همراه اول

همچنین بیگدلی در نشست مشترک با مدیرعامل همراه اول از آمادگی ارتقای سطح همکاری ها و تامین تمامی نیازهای همراه اول در حوزه خدمات و تسهیلات خبر داد و گفت: در سایر بخش ها نیز می توان همکاری های مشترکی تعریف کرد.

وی پیشنهاد داد کمیته ای مشترک متشکل از متخصصان دو مجموعه، راه های تقویت همکاری ها را در زمینه های مختلف نوآورانه مورد بررسی قرار دهند و نتیجه این کار مشترک در قالب تفاهمنامه ای به امضای مدیران عامل دو مجموعه برسد. برای تامین نیازهای پیمانکاران همراه اول  اعم از تامین مالی، صدور ضمانتنامه و ... هم می توان تفاهمنامه ای سه جانبه را امضا کرد. سامانه سامیار بانک ملت نیز می تواند در این زمینه کاربرد داشته باشد و می توان در جلسه ای جداگانه نسبت به معرفی کامل ظرفیت های این سامانه اقدام کرد.

بیگدلی با اشاره به ظرفیت های بالای دو مجموعه بانک ملت و همراه اول، خواستار همکاری مشترک برای ارائه خدمات جدیدتر به مردم و مشتریان شد و اظهار امیدواری کرد پیرو برگزاری این جلسه، چند کار مشترک انجام شود که نفع آن علاوه بر دو مجموعه به مردم برسد.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول نیز گفت: بانک ملت از نظر میزان منابع، مصارف و ضمانتنامه های صادره، بانک نخست این شرکت محسوب می شود و همکاری بسیار نزدیکی با این بانک وجود دارد.

وی از پیشنهاد مدیرعامل بانک ملت مبنی بر همکاری در حوزه های جدید استقبال کرد و افزود: می توان یک گروه تخصصی مشترک تشکیل داد تا اعضا، زمینه های مشترک همکاری را مورد بررسی قرار دهند.
 
تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ