کد خبر: ۱۶۵۳۴۰
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۴

مواضع مجلس خبرگان رهبری درباره بازگشت آمریکا به برجام

مواضع مجلس خبرگان رهبری درباره بازگشت آمریکا به برجام

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، احیای برجام بدون لغو تحریم ها را مضر اعلام و سران قوا را به رفع فقر و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی ملزم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجلس خبرگان رهبری در هشتمین اجلاس رسمی در خصوص برجام با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بازگشت یا عدم بازگشت آمریکا به توافق هسته ای اثری در مقاومت ملت ایران ندارد و احیای برجام بدون لغو تحریم ها نه تنها نفعی ندارد بلکه مضر است.

سیاست خارجی ایران همواره بر اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار بوده و بر مذاکره و تعامل سازنده با جهان به ویژه کشور‌های منطقه تأکید دارد اما مذاکره مجدد با آمریکا بر سر مسائل توافق شده را خط قرمز نظام دانسته و مسائل دفاعی و موشکی را غیر قابل مذاکره می‌دانیم.

گرانی و تورم که اقشار ضعیف را آزار می‌دهد عزم و همتی مضاعف از سوی سران قوا می‌طلبد تا با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر کاربردی، نسبت به رفع فقر، مبارزه با گرانی و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی با اصلاح ساختار بودجه، توقف تزریق نقدینگی از سوی دولت و بانک مرکزی، افزایش مالیات بر عایدی سرمایه، تلاش برای ثبات قیمت ارز و هدفمند شدن یارانه ها، اهتمام داشته باشند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ