کد خبر: ۱۶۵۳۴۶
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۴

اجرای آزمایشی ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات
رئیس پلیس راهور خبر داد:

اجرای آزمایشی ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات

رئیس پلیس راهور از اجرای آزمایشی ترسیم الکترونیکی کروکی خبر داد و گفت: این طرح مزایای بسیار فوق‌العاده‌ دارد و شرکتهای بیمه می‌توانند بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سردار کمال هادیانفر در مصاحبه تلویزیونی با اشاره به اینکه در بحث اعمال جریمه، تقریباً 60 درصد همکاران در پلیس راهور از دست‌افزارهای "سپهر" استفاده می‌کنند،گفت: هنوز 40 درصد همکاران در اعمال قانون از قبض جریمه دستی استفاده می‌کنند اما در سال آینده این مشکل رفع خواهد شد.

وی افزود: جریمه شدگان به سرعت در پی پرداخت جریمه نباشند و چهار تا پنج روز تحمل کرده و پس از دریافت نخستین پیامک حاوی شناسه قبض و پرداخت، می‌توانند از طریق درگاه موبایل، ATM، درگاه‌های بانکی، تلفن‌همراه و اَپهای موجود، جرائم رانندگی را پرداخت کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ترسیم الکترونیکی کروکی، یکی از اقداماتی است که در راستای تحول سیستمی و هوشمندسازی در پلیس راهور آغاز شده و تمام افسران کارشناس که دارای کد رسیدگی به جرائم هستند به صورت الکترونیکی کروکی ترسیم خواهند کرد.

هادیانفر گفت: این طرح مزایای بسیاری برای پلیس داردو می‌تواند در تحلیل تصادفات از آن استفاده کند. شرکتهای بیمه نیز می‌توانند در پیشگیری از تصادفات ساختگی و خسارات پرداخت شده از مزایای آن بهره ببرند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ