کد خبر: ۱۶۵۳۵۲
۰:۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۵

رویدادهای مهم سه شرکت از مجوز خرید، تولید انبوه و جابجایی سهامدار عمده

رویدادهای مهم سه شرکت از مجوز خرید، تولید انبوه و جابجایی سهامدار عمده

سه شرکت معدنی املاح ، البرز دارو و پتروشیمی اصفهان از مجوز خرید ماشین آلات سنگین ، تولید انبوه ، توزیع و فروش محصول و جابجایی سهامدار عمده خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان اعلام رویدادهای مهم ناشران بورسی و فرابورسی ، سه شرکت معدنی املاح ایران ، البرز دارو و پتروشیمی اصفهان از  دریافت مجوز خرید ماشین الات سنگین برداشت از معادن ، تولیدانبوه ، توزیع و فروش محصول و جابجایی سهامدار عمده خبر دادند.

براساس این گزارش، " شاملا " در نظر دارد طبق مصوبه 12 بهمن هیئت مدیره و قرارداد 4 اسفند، نسبت به خرید 4 دستگاه لودر (CL978 ) از شرکت دلتا راه ماشین، تنها شرکت تولیدکننده لودر با قدرت و ظرفیت مورد نظر در ایران به ارزش 14.4 میلیارد تومان و به منظور تامین ماشین الات مورد نیاز برداشت از معادن شرکت اقدام کند .

"دالبر" هم اعلام کرد مجوز تولید و عرضه محصول ایور مکتین از سازمان غذا و دارو را دریافت کرده و عرضه محصول محصول از 12 تیر هم شروع شده ولی تعیین تاثیر سود و زیان این محصول منوط به واکنش بازار و میزان فروش محصول است که بعدا" اعلام خواهد شد .

"شصفها" نیز که در بازار پایه نارنجی فرابورس حضور دارد و دیروز با رشد قیمت و صف خرید روبرو بود از فروش بیش از 31. میلیون سهم شرکت معادل 10.82 درصد و متعلق به شرکت صنایع خودروسازی ماهور اسپادانا به دلیل اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب (جرایم اقتصادی) خبر داد که توسط پالایشگاه اصفهان به ارزش بالغ بر 481.4 میلیارد تومان خریداری شده است .

با این رویداد ، درصد مالکیت "شپنا" از پتروشیمی اصفهان از 23.07 به 33.65 درصد افزایش یافت.

توضیحات مدیرعامل شرکت :

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ