کد خبر: ۱۶۵۳۸۰
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۵

پذیره نویسی اوراق ۷۰۰ میلیاردی برای شرکت نیروی برق حرارتی
توسط تامین سرمایه امین صورت می گیرد:

پذیره نویسی اوراق ۷۰۰ میلیاردی برای شرکت نیروی برق حرارتی

پذیره نویسی ۷۰۰ میلیارد تومانی اوراق سلف موازی استاندارد برق برای شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از امروز توسط تامین سرمایه امین آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تامین سرمایه امین در ادامه پروژه‌ها در تامین مالی بخش انرژی و به منظور تامین منابع مالی توسعه بخش نیروگاهی، برای دومین بار جهت تامین مالی بخش دولتی و حاکمیتی در تامین نیروی برق برای شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، اقدام به انتشار 700 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد برق کرده که از این طریق منابع مالی پایدار به صرفه و بلند مدت را در اختیار ناشر قرار داده است.

بهره‌مندی از این اوراق می تواند گشایش مهمی در تامین مبالغ قابل توجه ریالی در این حوزه باشد که به حفظ و توسعه ظرفیت تولید برق کمک شایانی خواهد کرد.

تامین سرمایه امین به عنوان یک هدف استراتژیک نسبت به افزایش شناخت و گردآوری داده‌های این صنایع و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مالی به این حوزه اقدام کرده است.

شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی که 42 درصد از ظرفیت نیروگاه‌های تولید برق حرارتی را به خود اختصاص داده و به منظور تامین بخش از منابع مالی مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های توسعه، اقدام به انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برق به مبلغ 1.3 میلیارد تومان کرده که در مرحله اول این انتشار 657.9 میلیون تومان در 23 دی ماه پذیره‌نویسی شد و در مرحله دوم 700 میلیارد تومان نیز امروز شروع شده است. مشاور پذیرش، متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردان این اوراق تامین سرمایه امین است، نرخ اوراق 18.5 الی 19 درصد سالانه و عمر اوراق دو ساله است.

https://t.me/Amininvestmentbank
www.aminib.com

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ