کد خبر: ۱۶۵۴۱۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۶

صورت های مالی ۱۲ ماهه

صورت های مالی ۱۲ ماهه "سپ" با رشد ۸ درصدی سود منتشر شد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش صورت های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه منتهی به آذر سال جاری را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش صورت های مالی حسابرسی نشده 12 ماهه منتهی به آذر سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، "سپ" در این مدت بالغ بر 2.3 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، 255.3 میلیارد تومان سود خالص و 851 ریال سود برای هر سهم محقق کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 46 و 8 درصدی روبرو شده است. حدود 64 درصد درآمدهای عملیاتی از محل فروش شارژ بوده است.

میزان دارایی های جاری هم بالغ بر 596.5 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال قبل 42 درصد افزایش داشته و رشد سرمایه گذاری های کوتاه مدت علت عمده این افزایش است. دارایی های غیر جاری نیز به 958.1 میلیارد تومان رسیده که تصمیم گیری هیات مدیره درخصوص انجام سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت های استارت آپی، بیمه و خرید تجهیزات فنی باعث افزایش 35 درصدی آن شده است.

بدهی های جاری با 710.9 میلیارد تومان نسبت به دوره مشابه قبل 57 درصد افزایش داشته که نوسانات نرخ ارز و خریدهای انجام شده باعث این افزایش در صورت وضعیت مالی تاریخ ترازنامه شده است. از طرفی به دلیل شیوع و کرونا و کاهش پرداختی های شرکت و بانک های طرف مقابل، تسهیلات بانکی 106.4 میلیارد تومانی دریافت شده که باعث افزایش در بدهی های جاری شده است. بدهی های غیر جاری نیز با کاهش 48 درصدی روبرو شده که به دلیل تسویه کامل تسهیلات بلندمدت است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ