کد خبر: ۱۶۵۴۴۷
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۶

زمان سفارش گیری
بورس تهران :

زمان سفارش گیری "اپال" به دلیل اختلال سامانه تا ساعت ۱۳ تمدید شد

بورس تهران با توجه به اختلال سامانه برخط برخی کارگزاری ها و درخواست شرکت های ارائه دهنده خدمات از تمدید سفارش گیری در نماد فرآوری معدنی اپال کانی پارس تا ساعت ۱۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیر عملیات بازار شرکت بورس در خصوص عرضه اولیه سهام فراوری معدنی اپال کانی پارس در نماد "اپال" اعلام کرد: با توجه به اختلال پیش آمده در سامانه برخط برخی از کارگزاری ها و درخواست شرکت های ارائه دهنده خدمات بر خط، سفارش گیری در نماد این شرکت تا ساعت 13 تمدید شد.

سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره؛ ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست. کارگزاران باید راس ساعت 13 هرگونه دسترسی معامله گران برخط و غیربرخط را مسدود کنند.

بنابراین گزارش، ثبت سفارش خرید یک میلیارد و 120 میلیون سهم فرآوری معدنی اپال کانی پارس معادل 5.6 درصد در بازار دوم معاملات بورس از ساعت 9:30 آغاز و تا 12 اعلام شده بود که با توجه به پیام ناظر تمدید شد.

این عرضه اولیه شامل محدوده قیمتی 1200 تا 1250 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بوده و قرار است 280 میلیون سهم دیگر معادل 1.4 درصد برای سرمایه گذاران در صندوق های سرمایه تخصیص داده شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ