کد خبر: ۱۶۵۴۶۴
۱۷:۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۶

تفاهمنامه همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و بورس کالا

تفاهمنامه همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و بورس کالا

تفاهمنامه همکاری بین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و بورس کالا در راستای تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه بکارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های بورس کالا به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کالاخبر، تفاهمنامه همکاری میان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و بورس کالا در راستای تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه بکارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های بورس کالا به امضا رسید.

بر اساس این گزارش،طبق این تفاهمنامه طرفین متعهد شدند ظرف مدت یک هفته نماینده اجرایی را جهت کلیه مکاتبات، ارتباطات و اجرای تفاهمنامه معرفی و ضمن رعایت و حفظ محرمانگی کلیه داده های ارائه شده از هر گونه بهره برداری تجاری یا خارج از صلاحیت های قانونی پرهیز کنند.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت متعهد شد براساس وظایف و نیازهای بورس کالا و مطابق مصوبات قانونی، دسترسی لازم به اطلاعات موجود در سامانه های تحت مدیریت را در رابطه با فرآیندهای کالاهای مرتبط ایجاد و در اختیار بورس کالا قرار دهد.

در مقابل بورس کالا متعهد شد مطابق مجوزهای صادره و مصوبات قانونی ابلاغی، اطلاعات معاملات و مشتریان را جهت بهره برداری قانونی در اختیار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت قرار دهد و همکاری لازم را داشته باشد.

حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالادر این نشست گفت: وجود زیر ساخت نظارتی و نقشه ای جامع از عملیات تجاری که یک بخش مهم آن به بورس کالا مرتبط است از اهداف اقتصادی به شمار می رود که با همکاری بورس کالا و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، ایجاد زیرساخت لازم برای نظارت یکپارچه بر چرخه تجاری در دستور کار قرار گرفت.

همچنین علی رهبری رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت هم گفت: این مرکز آمادگی کامل برای اجرای امضای الکترونیکی در سامانه های بورس و تسهیل فرآیند رصد کالاها به صورت مکانی و مالکیتی را با محوریت تبادل اطلاعات را دارد و به زودی در نشست های تخصصی کارگروه مربوطه، مقدمات اجرای موارد تفاهمنامه فراهم می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ