کد خبر: ۱۶۵۴۹۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۹

۹ طرح توسعه ۵۰ هزار میلیارد تومانی
مدیرعامل شرکت اعلام کرد :

۹ طرح توسعه ۵۰ هزار میلیارد تومانی "فولاد" و شروع عملیات طرح خاص

مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به تعریف ۹ طرح توسعه با اعتبار۵۰ هزار میلیارد تومان از آغاز اجرای یک گروه از طرح های خاص خبر داد و گفت: این شرکت آماده همکاری با دولت در جهت توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه در آغاز عملیات اجرایی پروژه های خاص تحول دیجیتال در تکمیل طرح های توسعه گروه اظهار داشت: ۹ پروژه با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومان در گروه فولادمبارکه تعریف شده که اجرای یک گروه از پروژه های مهم و خاص، امروز آغاز می شود. فولادمبارکه در تامین مالی پروژه ها توان مناسبی دارد و آماده همکاری با دولت در جهت توسعه است.

همچنین رسول سرائیان مدیرعامل شرکت بین الملی ایریسا گفت: تحول دیجیتال در صنعت فولاد یک انتخاب نیست بلکه شرط بقای این صنعت و اجتناب ناپذیر است. پیش بینی ها نشان می دهد ده صنعت و کسب و کار مهم جهان بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵ می توانند ۱۰۰ تریلیون دلار در زمینه اجتماعی اقتصادی دیجیتالیزاسیون خلق ارزش کنند.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور هم با اشاره به شرایط خاص داخلی گفت: برای نجات کشور چاره ای جز اقتصاد دیجیتال نداریم. ایران در زمینه نیروی متخصص تحول آفرین ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید در این زمینه به جوان ها اعتماد کرد. هر بودجه ای که در زمینه تحول دیجیتال فولادمبارکه صرف شود یک سرمایه گذاری پربازده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ