کد خبر: ۱۶۵۴۹۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۹

قالیباف قصدی برای نامزدی در انتخابات ندارد / احتمال حضور رئیسی
بنابر ادعای عضور هیئت رئیسه مجلس :

قالیباف قصدی برای نامزدی در انتخابات ندارد / احتمال حضور رئیسی

عضور هیئت رئیسه مجلس مدعی شد محمد باقر قالیباف قصدی برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارد و با احتمال حضور رئیسی ، آمادگی کمک به وی را دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، برخی کارشناسان و افکار عمومی با تکیه بر سفرهای استانی محمد باقر قالیباف در کسوت رئیس مجلس، حضور محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری را قطعی می دانند اما محسن پیرهادی در توییتر مدعی شد: قالیباف در پاسخ به توصیه ها برای نامزدی در انتخابات 1400 گفت بر مجلس تمرکز داشته و بنای کاندیداتوری ندارد. نیروهای انقلاب تلاش کنند ظرفیت خود را  متمرکز بر موفقیت گزینه واحد کنند.

برداشت من این است که با افزایش احتمال حضور آیت الله رئیسی ، قالیباف آمادگی کمک به او را دارد.

براساس این گزارش ، برخلاف ادعای وی ، یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری اخیرا" گفته است: در حاشیه اجلاسیه مجلس خبرگان، حدود ۴۰-۵۰ نفر از اعضای مجلس خبرگان قصد برگزاری جلسه خصوصی با آیت‌الله رئیسی در خصوص موضوع انتخابات ۱۴۰۰ را داشتند اما وی به دلیل اطلاع از موضوع جلسه، برگزاری این جلسه را نپذیرفت .

از سوی دیگر ، حسین جلالی نماینده مجلس هم با اشاره به نامه برخی نمایندگان به رئیسی و دعوت از وی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفته است: تعداد امضاها از مرز ۲۰۸ عبور کرده و قرار است علی نیکزاد به نمایندگی از اعضای مجلس نامه را به وی تقدیم کند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ