کد خبر: ۱۶۵۵۰۷
۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۹

اجرای همزمان دو طرح فروش ۷ و ۹ محصول  سایپا از امروز برای سه روز کاری
از ساعت ۱۴ شروع می شود:

اجرای همزمان دو طرح فروش ۷ و ۹ محصول سایپا از امروز برای سه روز کاری

سایپا از اجرای همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش ۷ و ۹ محصول خبر داد که از ساعت ۱۴ امروز برای سه روز کاری شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایپا اعلام کرد: در راستای تسریع و تسهیل در مشارکت متقاضیان خرید محصولات، همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده خودروهای سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا،کوییک دنده ای، کوییک آر، ساینا اس و پیش فروش شاهین، تیبا صندوقدار ، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر با موعد تحویل حداکثر یک ساله در قالب طرح "عید تا عید"(ولادت حضرت علی تا مبعث پیامبر(ص) اجرا می شود و مشتریان امکان مشارکت درهر دو طرح عرضه را دارند.

در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین فروش فوق العاده مشخص می شود و سپس سایر ثبت نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

بر این اساس متقاضیان مشارکت در این طرح های فروش می توانند از ساعت ۱۴ امروز به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

با هدف عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه ها در بازار خودرو، محدودیت های قبلی برای ثبت نام در این طرح های فروش نیز در نظر گرفته شده است.

هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح های فروش به نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ