کد خبر: ۱۶۵۵۱۱
۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۹

آخرین وضعیت شرکت هپکو از زبان رئیس دادگستری استان مرکزی

آخرین وضعیت شرکت هپکو از زبان رئیس دادگستری استان مرکزی

رئیس دادگستری استان مرکزی از نهایی شدن تهاتر بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی، وعده پرداخت مطالبات کارگران قبل از پایان سال و پیگیری ثبت سفارش‌ها و ضمانت قراردادهای هپکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالمهدی موسوی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت هپکو به تسنیم گفت: به دستور رئیس قوه قضائیه درباره شرکت هپکو پیگیری‌هایی در استان انجام و جلساتی با حضور مسئولان ملی و کشوری با دادستان کل و مسئولان تامین اجتماعی و از مجموعه دولت برگزار شد که مراحل تهاتر بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی با انتقال سهام در حال انجام شدن است و مراحل نهایی را سپری می‌کند.

وی افزود: برگشت مالکیت از خصوصی به دولتی بارقه امیدی است و امنیت و آرامش بیشتری در هپکو ایجاد کرده است. مشکل دیگری که جزو مطالبات به حق کارگران زحمتکش این کارخانه است، حقوق و مزایا است که با پیگیری‌ها، مدیرعامل هپکو وعده داد در روزهای باقی‌مانده و قبل از اتمام سال حقوق بهمن و اسفند ماه، عیدی و پاداش به کارگران تعلق گیرد و از این جهت مطالبه‌ای باقی نماند.

موسوی ادامه داد: ثبت سفارش‌ها و امکان ضمانت قراردادها توسط هپکو درحال پیگیری است تا مشکلات گذشته وجود نداشته باشد. طبق شنیده ها افرادی برای ثبت سفارش مراجعه کردند و امید می رود بتوان هپکو را به روزهای اوج رساند و کارگران و سهامداران، مدیران و مردم استان از این موهبت استفاده کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ