کد خبر: ۱۶۵۵۴۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

ثبت درخواست خرید ۱۰ هزار کنتور برق در مناقصه بورس کالا
با قیمت پایه ۳۲۰ هزار تومان رخ داد :

ثبت درخواست خرید ۱۰ هزار کنتور برق در مناقصه بورس کالا

شرکت توزیع برق خراسان رضوی از ثبت درخواست ۱۰ هزار کنتور برق در مناقصه بورس کالا با قیمت پایه ۳۲۰ هزار تومان خبر داد که فردا دوشنبه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات به شیوه مناقصه در بورس کالا که از ۲ اسفند سال جاری با معامله ۳ هزار عدد کنتور برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق منطقه استان آذربایجان غربی آغاز شده بود، دوشنبه هفته جاری با ثبت درخواست ۱۰ هزار عدد کنتور از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ادامه می یابد.

بر اساس این گزارش، نگاهی به جزییات درخواست خرید شرکت توزیع برق منطقه ای استان خراسان رضوی نشان می دهد این شرکت متقاضی خرید ۱۰ هزار کنتور با قیمت پایه ۳۲۰ هزار تومان است که محصول مورد نظر، کنتور تک فاز ۲۵ آمپر چند تعرفه دیجیتالی (بدون قاب) مطابق دستورالعمل تعیین الزامات معیارهای ارزیابی فنی و آزمون های کنتورهای دیجیتالی تکفاز چند تعرفه (ویرایش ۳/۱ توانیر) است.

طبق درخواست خریدار باید بر روی کالاهای تحویلی نام شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی طوری حک شود که قابل پاک شدن نباشد و فروشنده باید کالای موضوع مناقصه را برای حمل و تحویل طبق استاندارد های بین المللی و با توجه به ماهیت کالا و نوع وسیله حمل به نحوی بسته بندی و آماده کند که از آسیب و فساد ضمن حمل و انبارداری مصون بماند.

محل تحویل کالای مناقصه انبار مرکزی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی واقع در مشهد بوده و کلیه کسورات قانونی هزینه بارگیری، حمل، بیمه کالا و سایر هزینه های احتمالی به عهده فروشنده و هزینه تخلیه به عهده خریدار خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ