کد خبر: ۱۶۵۵۷۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱

فاجعه بیت‌کوین در راه و سرمایه ها بدون تحلیل تکنیکال در خطر است
معاون اسبق بانک مرکزی:

فاجعه بیت‌کوین در راه و سرمایه ها بدون تحلیل تکنیکال در خطر است

معاون اسبق فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: رمز ارزها دارایی با سودآوری و زیان بسیار بالا بوده و مردم اگر تحلیل تکنیکال ندانند، سرمایه را در معرض مخاطره قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر حکیمی با اشاره به اینکه موضع ایران در برابر بیت کوین باید مشخص شود به تسنیم گفت: در بدترین حالت ممکن قرار داریم. مردم چیزی را می‌خرند که نه پشتوانه قانونی و نه منع قانونی دارد!

وی افزود: برخی کشورها مانند آمریکا ضمن موافقت با خرید و فروش بیت کوین به مردم توصیه کرده اند باید آن را در کیف پول مشخصی قرار دهند و برای دریافت این کیف پول باید احراز هویت شود. اگر بیت کوینی در کیف پولی قرار گیرد که ثبت‌نام نشده باشد، قاچاق به حساب می‌آید.

معاون اسبق بانک مرکزی ادامه داد: با وضعیت کنونی می‌توان با دستگاه ماینر بیت کوین استخراج کرد و در ترکیه خانه خرید! در این حالت ارز به راحتی خارج می‌شود و خروج سرمایه بالایی خواهیم داشت. هر چقدر بیشتر بلاتکلیف بماند خروج سرمایه شدیدتر می‌شود و اگر حاکمیت ورود نکند، هم مردم ضرر می‌کنند هم دولت!

حکیمی گفت: بیت کوین یک دارایی با سودآوری و زیان بسیار بالا بوده و مردم اگر تحلیل تکنیکال ندانند، سرمایه را در معرض مخاطره قرار می‌دهند.

بر اساس این گزارش به‌گفته کارشناسان اقتصادی، نوسان‌پذیری رمزارز‌ها به‌قدری زیاد است که ممکن است فرد یک‌روزه 40 درصد ضرر ببیند. مردم رمز بورسی را گم می‌کنند و در تماس با کارگزاری‌ها می‌خواهند در پیدا کردن رمز به آن‌ها کمک کنند. درحالی که راهی ندارند و زندگی‌ آنها به باد می‌رود!

تاکنون بانک مرکزی نه‌تنها رمزارزهای موجود را تأیید نکرده بلکه مجوز فعالیت در این حوزه به صرافی‌ها هم صادر نشده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ