کد خبر: ۱۶۵۵۹۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱

زمان عرضه اولیه
با ۱۰ درصد سهام در فرابورس:

زمان عرضه اولیه "حآفرین" قطعی شد / جزئیات واگذاری + معرفی شرکت

زمان قطعی بیست و هشتمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام ریل پرداز نوآفرین در فرابورس واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی چهارشنبه هفته قبل 7 درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس تهران عرضه اولیه شد که چهارشنبه هفته جاری نیز، بازار دوم فرابورس میزبان شرکت ریل پرداز نوآفرین است که به عنوان بیست و هشتمین عرضه اولیه سال انجام می شود.

به این ترتیب ، 10 درصد از سهام "حآفرین" معادل 742 میلیون و 800 هزار سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 700 سهم و دامنه قیمت 5285 تا 5385 ریالی هر سهم ، آماده عرضه شده که زمان سفارش خرید این سهم در روز عرضه اعلام خواهد شد.

براین اساس، 668 میلیون و 520 هزار سهم معادل 9 درصد در روز عرضه اولیه و 74 میلیون و 280 هزار سهم معادل یک درصد هم طبق اطلاعیه ای که متعاقباً منتشر خواهد شد، روز شنبه 16 اسفند با قیمت ثابت کشف شده به صندوق های سرمایه گذاری تعلق می گیرد. مدیر عرضه شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار و متعهد خرید تامین سرمایه دماوند به میزان 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

معرفی شرکت

شرکت ریل پرداز نوآفرین جزو شرکت‌های زیرمجموعه گروه فدک است که تحت نظارت راهبردی آن در حوزه حمل و نقل مسافری، ارائه محصولات فنی و مهندسی فعالیت می‌کند.

سرمایه اولیه این شرکت با ۳۱۹ نیروی انسانی در بدو و تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده که در حال حاضر به ۷۴۲.۸ میلیارد تومان رسیده است. شرکت های ارزش آفرینان فدک با ۴۷.۹ درصد، تدبیر روشن تجارت با ۱۹.۹ درصد، روی پرواز تندر خاورمیانه و توسعه تجارت صبا هرکدام با ۱۵ درصد و علی محمدی با دو درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

ریل پرداز نوآفرین سال ۹۴ بر اساس ماده ۱۴۹ قانون مالیات های مستقیم و گزارش کارشناس رسمی دادگستری اقدام به تجدید ارزیابی واگن ها کرده و از این طریق مبادرت به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی کرده است بر این اساس، شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد.

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام 27 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زر ماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، بهساز کاشانه تهران، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک، برق و انرژی پیوند گستر پارس، کیا الکترود شرق ، توسعه و عمران امید، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، چوب خزر کاسپین، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن، پتروشیمی بوعلی، سپیدار سیستم آسیا، زغال سنگ پرورده طبس و فرآوری معدنی اپال کانی پارس عرضه اولیه شده اند و ریل پرداز نوآفرین بیست و هشتمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ