کد خبر: ۱۶۵۶۴۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲

مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰۰، ۵۲۰، ۳۰۰ و ۲۲۳ درصدی چهار شرکت صادر شد
از سه محل تجدید ارزیابی، مطالبات و آورده، سود و اندوخته:

مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰۰، ۵۲۰، ۳۰۰ و ۲۲۳ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰۰، ۵۲۰، ۳۰۰ و ۲۲۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت پاکشو، بهپاک، نیلی صنعت کرمان و سرمایه گذاری امید به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 1100، 520، 300 و 223 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "پاکشو" سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 4.8 هزار میلیارد تومان می رساند. 4.3 هزار میلیارد تومان از این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی و 23.8 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

سرمایه فعلی "بهپاک" هم از 50 به 309.9 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی انجام می پذیرد.

همچنین "غنیلی" سرمایه فعلی را از 10 به 40 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار SME فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای تکمیل خط تولید، تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 40 به 70 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

در این میان، سرمایه فعلی "وامید" از 3 به 9.6 هزار میلیارد تومان می رسد. 5.5 هزار میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 1.1 هزار میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته‌ها اعمال و صرف جبران مخارج سرمایه‌گذاری انجام شده، تحصیل سهام و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ