کد خبر: ۱۶۵۷۳۲
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳

بورس کالا و راه آهن تفاهمنامه همکاری منعقد کردند / اهداف اصلی
به منظور راه‌اندازی معاملات حواله حمل ریلی کالا:

بورس کالا و راه آهن تفاهمنامه همکاری منعقد کردند / اهداف اصلی

تفاهمنامه همکاری بورس کالا و راه آهن به منظور راه‌اندازی معاملات حواله حمل ریلی کالا در بستر این بورس منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تفاهمنامه همکاری بورس کالا و راه آهن به منظور راه‌اندازی معاملات حواله حمل ریلی کالا در بستر این بورس به امضای حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالا و سعید رسولی مدیرعامل راه آهن رسید.

اتصال معاملات بورس کالا به شبکه ریلی به وسیله راه اندازی معاملات حواله حمل ریلی کالا با بهره‌گیری از ظرفیت اوراق حق امتیاز از اهداف اصلی امضای این تفاهمنامه بشمار می رود.

براساس این تفاهمنامه، پیگیری تدوین دستورالعمل حواله حمل ریلی کالا در بستر بورس کالا و پیگیری تصویب آن در سازمان بورس با استفاده از ظرفیت اوراق حق امتیاز از سوی بورس کالا انجام می شود. ایجاد فرآیندها و زیرساخت نرم‌افزاری، تسهیل پذیرش شرکت‌های حمل و نقل ریلی و عرضه حواله حمل کالا توسط آنها و برگزاری دوره‌های آموزشی درخصوص نحوه انجام این معاملات بر عهده بورس کالا خواهد بود.

همچنین همکاری در تدوین دستورالعمل معاملات حواله حمل کالا، همکاری در ایجاد فرآیندها و زیرساخت نرم‌افزاری معاملات، ترغیب و ارائه مشوق‌های لازم به شرکت‌های حمل و نقل ریلی جهت پذیرش و عرضه حواله حمل کالا توسط آنها در بورس نیز از مواردی است که براساس تفاهمنامه منعقد شده برعهده شرکت راه آهن است.

طبق این تفاهمنامه، مقرر شد کمیته ای مشترک با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شده تا برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت تحقق اهداف و برنامه‌های مندرج در این تفاهم‌نامه انجام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ