کد خبر: ۱۶۵۸۱۷
۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

عدم فروش مستقیم سهام عدالت و رشد۳۰۰ درصدی سود شرکتها+تکذیب احضار مدیران
رئیس سازمان بورس خبر داد :

عدم فروش مستقیم سهام عدالت و رشد۳۰۰ درصدی سود شرکتها+تکذیب احضار مدیران

رئیس سازمان بورس با اعلام عدم فروش مستقیم سهام عدالت تا زمان بهبود اوضاع بازار و افزایش ۳۰۰ درصدی سود شرکت ها ، احضار مدیران به قوه قضائیه را تکذیب کرد و به آینده امیداور شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی دهقان دهنوی در حاشیه نشست هم اندیشی کارآفرینان و تولیدکنندگان با وزیر اقتصاد به خبرنگاران گفت: عرضه هر سهمی از جمله سهام عدالت باید با در نظر گرفتن ظرفیت بازار باشد و اجازه فروش مستقیم سهام عدالت تا زمان بهبود اوضاع بازار داده نمی شود.

وی با تکذیب اظهارات حسینعلی حاجی دلیگان نماینده مجلس مبنی بر احضار مدیران سازمان بورس به قوه قضائیه و توضیح درباره علل سقوط شدید سهام از تغییر دامنه نوسان‌ دفاع کرد و هدف از این رویه را ایجاد فضای آرامش و قدرت تحلیل برای سهامداران و عبور از برخی از نااطمینانی‌های اقتصاد دانست .

این مقام مسئول ادامه داد: برای نقدشوندگی نیز تقویت ابزارهای دیگری لازم است و تاکنون اقداماتی مانند انتشار اوراق اختیار فروش تبعی، سهام خزانه، تقویت بازارگردان‌ها، بازنگری در دستورالعمل بازارگردانی، تغییر حدنصاب صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت و... انجام شده است .

دهقان دهنوی ، افزود: طبق گزارش‌ های 9 ماهه ، سود شرکت ها نسبت به سال گذشته 300 درصد افزایش یافته که نشان از ارزشمندی شرکت‌ها دارد . همچنین انتظار می رود با روشن تر فضای اقتصاد بر بازار سرمایه اثر بگذارد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ