کد خبر: ۱۶۵۸۳۳
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

بسته کمک کرونایی  ۱.۹ تریلیون دلاری دولت آمریکا در سنا تصویب شد
با ۵۰ رای موافق دموکرات ها:

بسته کمک کرونایی ۱.۹ تریلیون دلاری دولت آمریکا در سنا تصویب شد

سنای آمریکا طرح کمک کرونایی ۱.۹ تریلیون دلاری را با ۵۰ رای موافق دموکرات ها و ۴۹ رای منفی جمهوری خواهان تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، بسته کمک کرونایی بایدن با 50 رای موافق دموکرات ها و 49 رای مخالف جمهوری خواهان به تصویب رسید و احتمالاً سه‌شنبه هفته جاری درباه آن رای‌گیری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دموکرات ها امیدوارند این قانون تا هفته آینده امضا شود و به بهبود سریعتر اقتصاد آمریکا قبل از 2022 کمک کند. طبق این طرح به زودی چک های 1400 دلاری برای میلیون‌ها آمریکایی کم درآمد فرستاده خواهد شد. به علاوه دولت‌های ایالتی و محلی بیش از 350 میلیارد دلار کمک دریافت می‌کنند و منابع مالی مدارس هم افزایش خواهد یافت. دموکراتها امیدوارند این کمک‌ها باعث شود.

این طرح 300 دلار در هر هفته به عنوان کمک بیکاری تا 6 دسامبر پرداخت خواهد کرد و مالیات را از 10.2 دلار مزایای بیمه بیکاری برای خانواده های دارای درآمد کمتر از 150 هزار دلار بر می دارد. این قانون 160 میلیارد دلار به برنامه‌های واکسیناسیون و آزمایش کرونا اختصاص داده تا جلوی گسترش بیشتر ویروس گرفته شود و 800 میلیون دلار برای کاهش بی خانمانی جوانان در نظر گرفته شده است.

اقتصاد دان‌ها پیش‌بینی می‌کنند تصویب این طرح باعث رشد اقتصاد آمریکا شود و رشد تولید ناخالص داخلی در سال جاری میلادی به 5.5 درصد برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ