کد خبر: ۱۶۵۸۸۱
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸

تعهدات جدید ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تامین سرمایه بورسی در اوراق سلف نفتی

تعهدات جدید ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تامین سرمایه بورسی در اوراق سلف نفتی

اولین تامین سرمایه حاضر در بورس از این صنعت از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف بر پایه نفت خام سنگین صادراتی به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تامین سرمایه امید از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد بر پایه نفت خام سنگین صادراتی با درآمد 100 میلیارد تومانی در دوره 30 ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "امید" اعلام کرد: پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد بر پایه نفت خام سنگین صادراتی با نماد "سنفت009" به مبلغ هزار میلیارد تومان به منظور تامین مالی اجرای طرح یکپارچه میدان مشترک غرب کارون و احداث خطوط لوله نفت خام و پایانه های صادراتی در بنادر بهرگان و جاسک توسط شرکت توسعه نفت و گاز صبا اروند(سهامی خاص) و با عاملیت کارگزاری بانک سپه در بورس انرژی با تاریخ سررسید 30 ماهه از شروع دوره عرضه اولیه و با نرخ سود حداکثر 19 درصد و حداقل 18.5 درصد با تسویه بصورت سالانه و در زمان سررسید اوراق منتشر می شود. درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق جمعاً مبلغ 100 میلیارد تومان برای دوره 30 ماهه اوراق است.

بنابراین گزارش،


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ