کد خبر: ۱۶۵۸۸۴
۱۲:۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸

توضیحاتی درباره پیگیری مطالبات رهبر انقلاب درباره گرانی ها
رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد:

توضیحاتی درباره پیگیری مطالبات رهبر انقلاب درباره گرانی ها

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به پیگیری مطالبات اخیر رهبر انقلاب درباره گرانی ها گفت: انتظار مردم و قوه‌ قضاییه این است که به‌ سرعت موضوع بررسی و نتیجه اعلام شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، حسن درویشیان در مراسم معارفه غلامعباس ترکی معاون جدید سازمان بازرسی با اشاره به پیگیری مطالبات اخیر رهبر انقلاب درباره گرانی بازار گفت: امروز مسئولیت سازمان بازرسی در وضعیت اقتصادی و معیشتی کنونی و با توجه به مطالبه‌ای که مردم از قوه‌قضاییه و این سازمان دارند، قطعاً سنگین‌تر از گذشته شده است.

وی افزود: در حوزه بازار،تولید و توزیع اقلام اساسی با نابسامانی مواجه هستیم. اگر این مسائل قابل حل نبود، قطعاً مقام معظم رهبری آن را مطالبه نمی‌کردند. بنابراین حتماً می‌شود با امکانات موجود و در حال تحریم و مشکلاتی که دولت در حوزه مالی و اقتصادی دارد، اقدامات مؤثری انجام داد.

این مقام مسئول ادامه داد: قیمت برخی اجناس هر چند روز یکبار افزایش می‌یابد. درست است برخی  مشکلات از اختیار خارج است ولی باید به همه مشکلات پرداخته و هشدارهای لازم را مطرح کنیم. باید به ریشه مشکلات و علل اصلی وقوع زخم‌های کهنه‌ای که بر پیکر اقتصاد در حوزه نظام بانکی، پولی، مالیاتی، توزیع و تولید مواجه هستیم، بپردازیم که یکی از راهکارها مسئله محوری و دیدن همه جهات یک مسئله و پیگیری آن است.

درویشیان‌ گفت: حمایت از تولید و سرمایه گذاری یکی از رویکردهایی است که باید با جدیت در سازمان بازرسی دنبال شود و آسیب‌های تولید را شناسایی و راهکارها را ارائه کرد. انتظار مردم و رئیس قوه‌قضاییه این است که سازمان بازرسی به‌ سرعت وارد موضوع شده و بعد از بررسی نتیجه آن را اعلام کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ