کد خبر: ۱۶۵۹۰۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹

برنامه افزایش سرمایه ۱۴۴۲، ۸۳۹ و ۳۹ درصدی سه شرکت بورسی و فرابورسی
از سه محل تجدید ارزیابی، مطالبات و سود انجام می شود:

برنامه افزایش سرمایه ۱۴۴۲، ۸۳۹ و ۳۹ درصدی سه شرکت بورسی و فرابورسی

سه شرکت کاشی پارس، بیمه رازی و توسعه صنایع بهشهر از برنامه افزایش سرمایه ۱۴۴۲، ۸۳۹ و ۳۹ درصدی از سه محل تجدید ارزیابی، سود انباشته و مطالبات و آورده خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت کاشی پارس، بیمه رازی و توسعه صنایع بهشهر به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 1442، 839 و 39 درصدی خبر دادند.

براین اساس، "کپارس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 12.4 به 192.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

همچنین "ورازی" درصدد است سرمایه فعلی را از 300 میلیارد تومان به 2.8 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم بازار، سرمایه گذاری کوتاه مدت و ترمیم درصد توانگری مالی، کسب مجوز قبولی اتکایی خواهد شد.

در این میان، "وبشهر" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 825 میلیارد تومان به 1.15 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح و بهبود ساختار مالی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ