کد خبر: ۱۶۵۹۳۳
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹

آمادگی تبادل تمام زندانیان با آمریکا و توصیه برجامی به کاخ سفید
سخنگوی دولت اعلام کرد:

آمادگی تبادل تمام زندانیان با آمریکا و توصیه برجامی به کاخ سفید

سخنگوی دولت از آمادگی ایران برای تبادل تمام زندانیان با آمریکا خبر داد و گفت: به کاخ سفید توصیه می‌کنیم بی قید و شرط به برجام بازگردد و بیش از این راه دیپلماسی را دشوار نکند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ربیعی در نشست خبری امروز در خصوص برجام گفت: به کاخ سفید توصیه می‌کنیم بی قید و شرط به برجام بازگردد و بیش از این راه دیپلماسی را دشوار نکند. برجام دستاوردی ملی، مصوبه قانونی بین‌المللی و تامین کننده صلح و تضمین کننده منافع در جهان است و آمریکا چاره‌ای جز تن دادن به قانون ندارد.

وی افزود: سخن گفتن بیش از برجام در شرایطی که طرف مقابل به تعهدات عمل نکرده، درست نیست. ایران طی چهار سال گذشته راه گفتگو را باز نگه داشت و آماده‌ایم همه زندانیان را آزاد کنیم اما آمریکا باید اعلام آمادگی کند.

این مقام مسئول با اشاره به نشست دیروز ستاد اقتصادی دولت ادامه داد: در نشست دیروز،  اختیارات بانک مرکزی برای مدیریت و تنظیم بازار ارز تا پایان سال آینده تمدید و موضوع حمایت از صادرکنندگان غیرنفتی هم مطرح و جمع بندی های لازم انجام شد.

وی گفت: آیین‌نامه احداث شرکت های پتروشیمی میان دستی و پایین دستی با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای انتقال پروپلین داخلی به مناطق مختلف به تصویب رسید که موجب ایجاد اشتغال پایدار و کاهش واردات مشتقات پروپلین می شود. شرکت ملی صنایع پتروشیمی از محل منابع داخلی برای احداث زیرساخت‌ها و تاسیسات سرمایه گذاری خواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ