کد خبر: ۱۶۶۱۵۵
۱۵:۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد/ سه سناریو برای دامنه نوسان
وزیر اقتصاد:

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد/ سه سناریو برای دامنه نوسان

وزیر اقتصاد ضمن اعلام زمان واریز سود سهام عدالت گفت: جلسه شورای عالی بورس در جلسه فردا درباره دامنه نوسان تصمیم‌گیری می کند که از سه حالت خارج نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، فرهاد دژپسند درباره واریز سود سهام عدالت گفت: از ۱۰ روز قبل تلاش شده سود از شرکت‌ها گرفته و قبل از عید پرداخت شود. سعی بر این است چهارشنبه و پنجشنبه، سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

وی افزود:‌ رقم سود عدد خوبی است مثلاً برای یک خانواده چهار نفره حدود ۸۰۰ هزار تومان واریز می‌شود. می‌توان اکنون نفری ۱۰۰هزار تومان پرداخت کرد اما تلاش بر این است تا آخر همین هفته بطور کامل پرداخت شود.

این مقام مسئول درخصوص تغییر دامنه نوسان بورس عنوان کرد: درحالی قرار بود یک ماه پس از اجرای تصمیم تغییر دامنه نوسان، ارزیابی و بررسی صورت بگیرد که شورای عالی بورس در جلسه فردا در این خصوص تصمیم‌گیری می کند. حرفه‌ای‌ها دنبال عبور از دامنه نامتقارن هستند که البته توده سهامداران موافق نیستند.

دژپسند ادامه داد: عده‌ای که معتقدند از دامنه نامتقارن عبور شود، دیدگاه دیگری هم دارند که دامنه نوسان به مثبت و منفی ۱۰ درصد برسد. تصمیم‌گیری در مورد دامنه سه حالت دارد یا دامنه نوسان نامتقارن یک ماه دیگر تمدید می‌شود یا به حالت قبل برمی‌گردد و یا حالت جدید مثبت و منفی بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ