کد خبر: ۱۶۶۱۹۲
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶

سهامداران منتظر عرضه اولیه

سهامداران منتظر عرضه اولیه "توسن" ۲۰۴ میلیارد تومانی باشند + معرفی شرکت

توسعه سامانه نرم افزاری نگین اعلام کرد سهام این شرکت ۲۰۴ میلیارد تومانی با نماد " توسن" در آینده ای نزدیک در بازار اول معاملات فرابورس عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت توسعه سامانه نرم افزاری نگین (توسن) که یکی از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت بشمار می رود از ورود به بازار سرمایه و برنامه عرضه اولیه سهام خبر داد.

براساس این گزارش، "توسن" سال ۷۸ با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی برای طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شد و تا سال ۸۷ با عنوان "کیش ویر" فعالیت می کرد و پس از آن با نام "توسن" به ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران و سازمان های دولتی پرداخته است.

در سال های گذشته ، راهکارهای شرکت توسن در بسیاری از طرح های مهم و راهبردی ملی فناوری اطلاعات همچون طرح سبد کالا مورد استفاده قرار گرفته و محصولات ان در اغلب بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری ، عملیاتی شده و درحال بهره برداری است.

"توسن" تاکنون توانسته راهکارها و محصولات را به بیش از 6 کشور جهان صادر کند و به مرحله بهره‌برداری رساند و به عنوان شرکت صادرکننده نمونه ملی حوزه فناوری اطلاعات در سال 99 برگزیده شده است.

این شرکت به عنوان نشان تجاری خوش‌نام ملی در ارائه راهکارهای بانکی و پرداخت شناخته می شود و این موفقیت نتیجه تلاش بیش از 2800 نفر از متخصصین جوان است.

با این اوصاف در آستانه ورود "توسن" به بیست و دومین سال فعالیت و بر اساس مصوبات مجمع  سال ۹۷ این شرکت و پذیرش در بازار اول معاملات فرابورس در آذر سال جاری ، مقدمات ورود به بازار سرمایه و و عرضه اولیه را فراهم کرده است .

این شرکت دانش بنیان با سرمایه ۲۰۴ میلیارد تومانی به عنوان دویست و سی و هشتمین نماد معاملاتی و شصت و هشتمین شرکت در بازار اول معاملات فرابورس ثبت شده و سهام آن بزودی  با نماد "توسن" عرضه اولیه خواهد شد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ