کد خبر: ۱۶۶۲۵
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۸/۲۴

تعدیل منفی ۳۵ درصدی

تعدیل منفی ۳۵ درصدی "ونوین" گیربانگیر یک شرکت ساختمانی دیگر شد

تعدیل منفی ۳۵ درصدی سود هر سهم بانک اقتصاد علاوه بر نوسازی و ساختمان تهران، گیربانگیر سرمایه گذاری ساختمان هم شد و سود این شرکت را به زیان تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تعدیل منفی 35 درصدی سود سال مالی جاری هرسهم بانک اقتصاد نوین ( از 402 به 262 ریال )، دو مالک حاضر در بورس و معروف این بانک یعنی نوسازی و ساختمان تهران و سرمایه گذاری ساختمان هم که مالک 6.7 و 9.4 درصد از سهام بانک اقتصاد نوین هستند ، با زیان قابل توجهی همراه شدند.

براساس این گزارش، درحالی "ثنوسا" برای سال مالی 94 برای هر سهم 31 ریال زیان شناسایی کرد و درآمد سال مالی شهریور آینده را با سود 14 ریالی هر سهم همراه کرده بود که این شرکت 75 میلیارد تومانی اعلام زیان 86 ریالی برای هر سهم کرد.

از سوی دیگر سرمایه گذاری ساختمان نیز با شناسایی اثر کاهش 35 درصدی سود بانک اقتصاد نوین، سود 86 ریالی هر سهم سال مالی شهریور 95 را که قبلا" پیش بینی کرده بود به زیان 97 ریالی تبدیل کرد.

با این اتفاق و بعد از توقف نماد "وساخت" در ساعت 9:51 دقیقه،اسفندیار برومند مدیرعامل این شرکت با سرمایه بیش از 109 میلیارد تومانی ، توضیحاتی به شرح زیر به سازمان بورس و سهامداران داد.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ