کد خبر: ۱۶۶۳۱۳
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱/۸

افزایش قیمت مسکن در نیمه اول سال توجیهی ندارد / بهترین راه خانه‌دار شدن
وزیر راه:

افزایش قیمت مسکن در نیمه اول سال توجیهی ندارد / بهترین راه خانه‌دار شدن

وزیر راه با بیان غیر منطقی بودن صعود قیمت مسکن در نیمه اول سال باتوجه به سیاست ها و رویکردهای مجموعه حاکمیت گفت: بهترین راه خانه‌دار شدن مردم از طریق اقدام ملی مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره نزولی شدن روند قیمت مسکن به ویژه در کلان‌شهرها گفت: با همه سیاست‌ها و رویکردهایی که مجموعه حاکمیت در نظر گرفته هیچ دلیلی ندارد که با افزایش قیمت‌ها مواجه شد و باید از التهاب‌آفرینی و ایجاد قیمت‌های کاذب جلوگیری کرد.

وی افزود: تحولات اقتصادی که در حوزه ارز اتفاق افتاد قیمت همه کالاها و مسکن را تحت تاثیر قرار داد به طوری که در بخش مصالح ساختمانی قیمت بصورت لجام‌گسیخته‌ افزایش یافت اما هیچ توجیهی برای صعودی شدن قیمت مسکن در نیمه اول سال جاری منطقی نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: بهترین راه خانه‌دار شدن مردم از طریق اقدام ملی مسکن است که تقاضا می شود نسبت به واریز وجوه برای تکمیل به موقع واحدها اقدام کنند. بخشی از واحدها که پیش‌ از این با مشارکت مردم آغاز شده بودند به مرحله تحویل رسیده‌اند و از اردیبهشت‌ به بعد، ماهانه واگذار خواهند شد.

اسلامی گفت: اولویت‌ وزارت راه در سال جاری حمایت از طرح های فعال عمرانی و زیرساختی است که باید افتتاح شوند. ساماندهی امور شهرسازی هم در دستور کار قرار دارد تا هیچ شهری بدون طرح جامع و تفصیلی نباشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ