کد خبر: ۱۶۶۳۲۴
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱/۸

رکورد جدید ۱۴۱ ذوب در فولادسازی و ریخته‌گری مداوم
معاون بهره‌برداری شرکت:

رکورد جدید ۱۴۱ ذوب در فولادسازی و ریخته‌گری مداوم "فولاد" ثبت شد

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از ثبت رکورد جدید ۱۴۱ ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم خبر داد و گفت: افزایش تولید با کاهش واردات فولاد، مانع از خروج ارز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس اکبری محمدی با بیان اینکه آخرین رکورد فولاد مبارکه در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با ۱۴۰ ذوب (۲۵ هزار تن در یک شبانه روز) و در روزهای پایانی سال ۹۹ به ثبت رسیده بود به ایراسین گفت: با هماهنگی‌های مختلف برای تامین مواد اولیه و اقدامات مدیریتی و عملیاتی در آخرین روز از اولین هفته سال جاری، رکورد جدید ۱۴۱ ذوب (بیش از ۲۵ هزار تن اسلب) به ثبت رسید.

وی افزود: این رکوردها زمینه دسترسی به رکوردهای بالاتر، تولید بیشتر در طول ماه و در نهایت سال ۱۴۰۰ را فراهم می‌کند. در واقع ثبت رکوردهای جدید، پله‌هایی برای دستیابی به رکوردهای جدید محسوب می‌شود. افزایش تولید با کاهش واردات فولاد، مانع از خروج ارز می‌شود. این شرکت با ثبت رکوردهای پی‌درپی دو پیام عمده را منتشر می‌کند که اولین پیام، لبیک به منویات رهبری در جهت تولید بیشتر و رونق تولید است. اگر موانع تولید حذف و پشتیبانی‌ های حاکمیتی به خوبی انجام شود، تولید سال ۱۴۰۰ فولاد مبارکه با وجود جهش تولید در سال گذشته، شاهد جهشی دیگر خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: از سوی دیگر با وجود تحریم های چندگانه از سوی آمریکا و چالش در تامین مایحتاج تولید به دلیل اراده قوی نیروها برای تولید بیشتر و باکیفیت‌تر، شرکت در تلاش است تا با ثبت رکوردهای پی‌درپی این اراده را نشان دهد و با این حرکت امید را به جامعه تزریق کند. در واقع نه تنها با وجود تحریم‌ها میزان تولید کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم یافته است.

اکبری محمدی عنوان کرد: دستیابی به رکوردهای جدید نیازمند هماهنگی‌های عملیاتی بسیار بالایی است. گروه فولاد مبارکه به ویژه آهن‌ و فولادسازی با دقت و منظم در حال فعالیت هستند و نتیجه چنین فعالیتی ثبت رکوردهای پی در پی در فولاد مبارکه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ