کد خبر: ۱۶۶۳۷۲
۱۲:۹ - ۱۴۰۰/۱/۱۰

رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه به ثبت رسید
در واپسین روزهای سال گذشته :

رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه به ثبت رسید

واحد نورد سرد فولاد مبارکه در واپسین روزهای سال ۹۹، رکورد تولید سالانه محصول قلع اندود در واحد اسید شویی یک و نورد دو قفسه، تولید ورق درخط نورد تاندم را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرتضی اکبری رئیس واحد اسیدشویی یک نورد سرد فولاد مبارکه با بیان اینکه در واپسین روزهای سال 99 این واحد با عبور از رکورد 891 هزارتن سال 97، رکورد تولید سالانه 895 هزار تن را ثبت کرد، گفت: در تولید سالانه محصول قلع اندود در اسید شویی یک با تولید 116 هزار تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی 11 هزار تن افزایش داشته است.

وی افزود: این واحد در تولید محصول فروش در خط اسید شویی یک با تولید 91.7 هزار تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی 4 هزار تن افزایش داشته است.

همچنین محمود رضا قرمزی رییس خطوط نورد فولادمبارکه گفت: در پی روند افزایشی تولید در خط نورد تاندم مداوم طی چندسال گذشته برای تحقق عملی جهش تولید با تولید 1.39 میلیون تن ورق ضمن عبور از برنامه پیش بینی شده برای سال 99، رکورد تولید سال قبل با 1.37 میلیون تن پشت‌سر گذاشته شد.

وی افزود: در واحد نورد دو قفسه ای، رکورد تولید سالانه محصول قلع اندود به میزان 137 هزار تن ایجاد شد که تولید این محصول را به میزان 10 درصد نسبت به سال 98 افزایش داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ