کد خبر: ۱۶۶۴۷۷
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱/۱۴

معاملات مشکوک بانک پرحاشیه ،
در روز افت ۱۱ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک بانک پرحاشیه ، "فاراک، ولساپا"، شرکت معروف + ۱۱ نماد

در روز افت ۱۱ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص، بانک پرحاشیه، ماشین سازی اراک، زیرمجموعه سایپا و شرکت معروف خارج شده از ورشکستگی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با کاهش قیمت و تداوم فشار فروش آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 11 هزار و 648 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 282 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 3.2 و 1.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ماشین سازی فاراک، هلدینگ دارویی برکت، شستا، ایران تایر به همراه بیمه آسیا با داد و ستد بیش از 207، 104، 50 ، 46 و 44 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 21 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، بانک سرمایه حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت اندک قیمت سهام، شاهد داد و ستد 61.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های ماشین سازی اراک، بیمه معلم، گازلوله (شرکت معروف خارج شده از ورشکستگی)، توسعه بین المللی پدیده شاندیز، صنعتی دریایی ایران، دوده فام، آبادگران ایران کیش، سیمان دشتستان، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، پخش هجرت، خدمات انفورماتیک، مس باهنر، رایان سایپا و سرمایه گذاری کوه نور مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک سرمایه، ماشین سازی اراک، زیرمجموعه سایپا و شرکت خارج شده از ورشکستگی به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ