کد خبر: ۱۶۶۴۸۷
۰:۱ - ۱۴۰۰/۱/۱۵

رشد ۷۱ درصدی درآمد

رشد ۷۱ درصدی درآمد"سیستم" و افزایش سرمایه ۵۲۸ درصدی از دو محل جذاب

شرکت همکاران سیستم با اعلام رشد ۷۱ درصدی درآمد سال گذشته و تحقق ۸۹۷ میلیارد تومانی از برنامه افزایش سرمایه ۵۲۸ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی و سودانباشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همکاران سیستم که با سرمایه 170 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس تهران حضور دارد با انتشار گزارش جدید در کدال از رشد قابل توجه درآمدهای سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

براساس گزارش منتشره، مجموع درآمدهای سال گذشته "سیستم" ، نسبت به دوره مشابه سال گذشته 71 درصد معادل 106 میلیارد تومان رشد داشته و به 255 میلیارد تومان رسیده است. همچنین درآمدهای مربوط به ماه اسفند نسبت به مدت مشابه با افزایش بیش از 55 درصدی به 14 میلیارد تومان بالغ شد .

در این میان 63 درصد از رشد درآمدها از محل فروش قفل نرم افزار و توسعه بازار بود. علاوه بر این نکته قابل توجه اینکه رشد درآمد بخش رایانش ابری و اجاره نرم افزار که یکی از استراتژی های اصلی همکاران سیستم در سال گذشته و جاری است 283 درصد اعلام شده است.

همچنین رویداد مثبت دیگر برای سهامداران، تصویب افزایش سرمایه 528 درصدی و معادل 897 میلیارد تومانی توسط هیات مدیره است که 686 میلیارد تومان آن از محل تجدید ارزیابی زمین و 211 میلیارد تومان از محل سود انباشته به مجمع پیشنهاد خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ