کد خبر: ۱۶۶۵۴۲
۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱/۱۶

آخرین رنگ‌‎بندی‌ کرونایی تهران و شهرستان‌ها اعلام شد/ وضعیت قرمز ۷ استان
ستاد مقابله با کرونا:

آخرین رنگ‌‎بندی‌ کرونایی تهران و شهرستان‌ها اعلام شد/ وضعیت قرمز ۷ استان

طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، جدیدترین رنگ‌‎بندی‌ شهرستان‌ها از لحاظ شیوع بیماری اعلام شد که بر اساس آن ۷ مرکز استان از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  ستاد مقابله با کرونا در تازه ترین گزارش رنگ‌‎بندی‌ شهرهای ایران از لحاظ شیوع بیماری،اعلام کرد: ۴۲ شهرستان و ۷ مرکز استان شامل تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

همچنین ۵۴ شهرستان از جمله ۶ مرکز استان اردبیل، بجنورد، کرمان، رشت، همدان و یزد از امروز نارنجی شدند. بر این اساس هم‌اکنون ۸۸ شهرستان قرمز، ۱۳۹ شهرستان نارنجی، ۱۹۸ شهرستان زرد و ۲۳ شهرستان آبی هستند.

موج چهارم کرونا با سرعت در حال پیشرفت از نیمه غربی به سمت نیمه شرقی است. استفاده از ماسک، عدم برگزاری دورهمی و مراسم عروسی و سوگواری ضروری است. استفاده از وسایل نقیله عمومی پر ازدحام، خوردن غذا در رستوران و حضور در اماکن پرجمعیت و بخصوص سرپوشیده از عوامل اصلی انتقال کرونا است.

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا رنگ آبی به معنای وضعیت «کم‌خطر» به وضعیت‌ها افزوده شد. آمار مبتلایان در شهرستان‌های آبی کمتر از شهرستان‌های زرد است. فعلا قوانین شهرستان‌های آبی مشابه زرد است اما در چند روز آینده قوانین شهرهای زرد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ