کد خبر: ۱۶۶۵۵۰
۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱/۱۶

کسب سود همیشگی در بورس با آموزش وبسایت ره آورد ۳۶۵

کسب سود همیشگی در بورس با آموزش وبسایت ره آورد ۳۶۵

سایت ره‌آورد ۳۶۵ به‌عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحلیل و اطلاعات بورس با شروع سال جاری، آموزش کامل استفاده از خدمات وبسایت را در اینستاگرام با ویدئوهای آموزشی، انتشار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایت ره‌آورد 365 به‌عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحلیل و اطلاعات بورس با شروع سال 1400 آموزش کامل استفاده از خدمات وبسایت را در اینستاگرام ره­آورد365  در قالب ویدئوهای آموزشی، انتشار می‌دهد.

اگر بدانید تحلیلگرهای حرفه‌ای‌ بورس از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند، می‌توانید وقتی وضعیت بازار چندان خوب نیست هم روی آن به‌عنوان یک محل درآمد مطمئن حساب کنید.

یکی از روش‌های حرفه‌ای‌های بازار برای اینکه بدانند کدام سهم‌ها ظرفیت رشد بهتری دارند، اطلاع از حجم خریدی است که روی آن سهم انجام می‌شود. بخصوص اگر این حجم خرید به یکباره رشد زیادی نسبت به میانگین همیشگی نشان دهد.

وقتی یک یا چند سهامدار حقیقی یا حقوقی شروع به خرید حجم بسیار بالا و نامتعارف یک سهم می‌کنند، فعال هوشمند بازار می‌تواند نتیجه‌گیری کند سرمایه‌گذاران عمده با اطلاع از موضوعی که همه نمی‌دانند دست به خرید گسترده سهم زده‌اند. برعکس این موضوع هم صادق است. یعنی وقتی به یکباره حجم زیاد و نامتعارفی از یک سهم توسط یک یا چند نفر به‌فروش می‌رسد،‌ می‌‌شود انتظار داشت به‌زودی سهام آن شرکت دچار ریزش قیمت خواهد شد.

در بازار سرمایه چنین حالتی به‌نام حجم مشکوک معروف شده است.‌ درواقع حجم مشکوک از حاصل تقسیم حجم معاملات یک نماد در یک روز معاملاتی بر میانگین حجم معاملات 30 روز معاملاتی اخیر همان نماد بدست می‌آید. اما از کجا می‌توان حجم مشکوک را فهمید؟ آیا بررسی همه نمادهای بازار برای پی بردن چنین نکات ریزی عملی است؟

واقعیت این است که برای چنین کاری نیازی ندارید تا تمام نمادها را بررسی کنید. کافی است از طریق نقشه بازار سهم‌هایی را که چنین حالتی دارند پیدا و آنها را دقیق‌تر بررسی کنید. این کار احتمالاً‌ حدود پنج دقیقه زمان می خواهد.

یکی از بهترین این ابزارها نقشه بازار سایت ره‌آورد 365 است. در این نقشه بازار می‌توانید با تنظیم رنگ‌بندی روی حالت حجم مشکوک،‌ نمادهایی که حجم معاملاتی بالایی دارند را تشخیص دهید و آنها را دقیق‌تر بررسی کنید.

فراموش نکنید سیگنال حجم مشکوک به‌تنهایی نمی‌تواند دلیل کافی برای خرید یا فروش یک سهم باشد. بلکه برای تائید چنین سیگنالی باید توسط ابزارهای تحلیلیِ دیگر، سهم موردنظر را بررسی کنید.

اگر مایل باشید از چنین ابزارها و تحلیل‌هایی برای کمک به تصمیمات معاملاتی استفاده و در بورس سود تقریبا همیشگی کسب کنید، وبسایت ره‌آورد 365 یکی از بهترین ابزارها در این زمینه است. این سایت به‌عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحلیلی و اطلاعات بورس شناخته می‌شود.

از طریق اینستاگرام ره‌آورد365 به آدرس  @rahavard365 می­ توانید ویدئوهای آموزشی نحوه استفاده از خدمات وبسایت ره­آورد365 را مشاهده کرده و یاد بگیرید تا به جمع تحلیلگرهای حرفه­ ای بورس بپیوندید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حمید آسترکی | ساعت ۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۳/۳۱
0
0
پاسخ
سلام بنده نمیتونم عضو بشم لطفاً راهنمایی لفرمایید خیلی ممنونم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ