کد خبر: ۱۶۶۶۳۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۱۸

مصوبه شورای عالی بورس برای شرط مجامع شرکت های سهام عدالت
سخنگوی شورای عالی بورس اعلام کرد:

مصوبه شورای عالی بورس برای شرط مجامع شرکت های سهام عدالت

سخنگوی شورای عالی بورس، مصوبه شورای عالی برای برگزاری مجامع و انتخاب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی دهقان دهنوی درباره نتیجه جلسه اولین جلسه شورای عالی بورس در سال جاری که شب گذشته با موضوع سهام عدالت و برگزاری مجامع و انتخاب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت برگزار شد ، گفت: در پی عدم ثبت نام تعداد افراد کافی برای عضویت هیات مدیره و زمان بر بودن فرایند تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان ، انتخابات این شرکت ها به زمان دیگری موکول شد.

وی ادامه داد: با ارایه برنامه سازمان بورس به شورا که با تغییرات اندکی به تصویب رسید ، مقرر شد از اواخر اردیبهشت و در چندمرحله مجامع این شرکت ها برگزار شود. بنابراین متقاضیان حضور در هیات مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فروردین ماه می توانند در سامانه ستان سازمان بورس ثبت نام کنند تا بعد از بررسی صلاحیت ها ، زمان برگزاری انتخابات الکترونیکی هر استان اعلام شود.

این مقام مسئول با اعلام متوسط ثبت نام ۶۵ درصدی افراد در سامانه سجام ، افزود: طی فرصت باقی مانده، افراد بیشتری می توانند ثبت نام کنند. چرا که اولویت اولویت برگزاری مجامع با استان هایی است که بیشترین آمار ثبت نامی را دارا باشند.

به گفته دهقان دهنوی، سهام عدالتی دیگری برای تخصیص وجود ندارد و تصمیم گیری این موضوع مربوط به دولت است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ