کد خبر: ۱۶۶۶۴۳
۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱/۱۸

نحوه حمایت ایمیدرو و ۳ شرکت بورسی از هپکو + آخرین وضعیت واگذاری سهام

نحوه حمایت ایمیدرو و ۳ شرکت بورسی از هپکو + آخرین وضعیت واگذاری سهام

در جلسه رئیس هیات عامل ایمیدرو با مدیران سه شرکت بورسی ملی مس ، گل‌گهر و چادرملو و معاون وزیر صنعت ، محورهای حمایت از هپکو اعلام شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وجیه‌الله جعفری در جلسه با معاون وزارت صنعت، رئیس خانه معدن، مدیران سه شرکت بورسی ملی مس، گل‌گهر و چادرملو و مدیرعامل شرکت فرابورسی هپکو، گفت: تامین ماشین‌آلات بخش معدن، حمایت از هپکو، بازسازی ماشین‌آلات گل‌گهر و چادرملو و بررسی برنامه "تپکو" برای تولید و واردات ماشین‌آلات معدنی از محورهای حمایتی بخش معدن از این شرکت است.

وی افزود: همچنین اعلام نیاز شرکت ملی مس برای خرید برخی ماشین‌آلات معدنی به هپکو و پیشنهاد انجام نیاز سنجی خانه معدن از معادن کوچک و متوسط در راستای تامین ماشین‌آلات مورد نیاز و حمایت از هپکو از دیگر دستاوردهای این نشست است.

مهدی صادقی نیارکی معاون صنایع وزارت صنعت نیزگفت: سال گذشته ۱۲۰۰میلیارد تومان از بدهی‌های این شرکت تهاتر شد که این اقدام، هپکو را در آستانه شروعی مجدد قرار داده است. همچنین ۵۳ درصد از سهام به سازمان تامین اجتماعی و ۷ درصد به بانک‌های تجارت، صادرات و ملت واگذار شد.

علی محمد رفیعی مدیر عامل هپکو ، گزارشی از برنامه‌ها و خدمات پس از فروش برای تامین نیازهای بخش معدن در تامین ماشین‌آلات و تجهیزات ارایه کرد و اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل ملی مس هم وعده سفارش خرید ماشین‌آلات از هپکو داد » حمایت خواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ