کد خبر: ۱۶۶۶۸۱
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱/۲۰

اعمال محدودیت های ۱۰ روزه در همه شهرای قرمز و تعطیلی دو هفته بازار تهران
در آخرین جلسه تصویب شد :

اعمال محدودیت های ۱۰ روزه در همه شهرای قرمز و تعطیلی دو هفته بازار تهران

از فردا شنبه محدودیت های کرونایی در همه شهرهای دارای وضعیت قرمز برای ۱۰ روز اعمال و بازار بزرگ تهران برای دو هفته تعطیل می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در آخرین جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا ، مقرر شد از فردا شنبه در همه شهرهای وضعیت قرمز، ۱۰ روز محدودیت اعمال شود و سایر شهرها هم براساس رنگ بندی باید محدودیت ها و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

همچنین کنترل دقیق تر فرودگاه‌ها و پایانه‌های مرزی توسط هلال احمر و وزارت راه برای جلوگیری از نقض شیوه نامه‌های بهداشتی، تجهیز بیمارستان ها و افزایش تخت‌ها و اعمال کلیه محدودیت‌ها در بخش‌های اصناف، ترددها و نحوه حضور کارمندان در ادارات توسط ستادهای استانی مراکز و شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از دیگر مصوبات بود.

در این میان اصناف کشور هم اعلام کرد بازار بزرگ تهران و مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ از شنبه ۲۱ فروردین برای دو هفته تعطیل هستند.

براساس این گزارش، حسن روحانی نیز از معرفی به مراجع قانونی و مجازات افراد دارای آزمایش مثبت که قرنطینه را رعایت نکنند، خبر داد.

معاون درمان ستاد مدیریت کرونا در تهران هم از راه اندازی کلینیک‌های سرپایی بیماران کرونایی خبر داد و گفت: دیروز  ۷ هزار و ۶۰۰ نفر به بیمارستان‌های تهران مراجعه کردند که نسبت به روز قبل تر ۱۵ درصد بیشتر است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ